Θυσία στον βωμό του χρήματος - Αποστόλης Ζυμβραγάκης

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Πατέρα παντοκράτορα, συ ο τροχός του κόσμου
τις προσφορές μου δέξου τες, την ευλογιά σου δώσ' μου.

Εγώ πιστός και δούλος σου, μπροστά εις το βωμό σου
γονυπετής 'κετεύω σε κι είμαι στο έλεός σου.

Δέξου, πατέρα αιώνιε, τις προσφορές του γιου σου
και δώσε για αντάλλαγμα μέρος του θησαυρού σου.

Μπροστά εδώ εις το βωμό αφήνω την καρδιά μου,
αρκεί θεέ του χρήματος ν' αυξήσω τα λεφτά μου.

Τον χρόνο πάρε μου θεέ, αρκεί να μην ξεχάσεις
χρήματα δώσε μου πολλά, δώσε και δεν θα χάσεις.

Θυσία δίνω σε εσέ 'κογένεια και σχέσεις,
αρκεί στην τσέπη μου χρυσό συνέχεια να έχεις.

Κι αν η καρδιά, ο χρόνος μου και οι συνάνθρωποί μου
δεν επαρκούν, προσεκτικά, άκου την πρότασή μου.

Πάρε θεέ κι εμένανε καθόλου δε με νοιάζει
μόνο το χρήμα λιγοστό, μην είναι, με πειράζει.


Αποστόλης Ζυμβραγάκης, Φεβρουάριος 2019.

Περισσότερα έργα μου εδώ.






Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)