Δεν είναι λίγα τα παραδείγματα που φανερώνουν ότι η διαδικασία της τηλεκπαίδευσης άρχισε με πολλά προβλήματα τα οποία δυσχεραίνουν ιδιαίτερα το έργο των εκπαιδευτικών.
Από τη στιγμή που μάλιστα οι εκπαιδευτικοί προσήλθαν στα σχολεία (μετά από σχετική οδηγία και των ομοσπονδιών τους) έγινε σαφές ότι οι περισσότερες σχολικές μονάδες δεν διαθέτουν τις κατάλληλες υποδομές για να "σηκώσουν" τηλεκπαίδευση πολλών τμημάτων ταυτόχρονα.
Παρακάτω θα δείτε ένα ποστ του Ευθύμιου Μυλωνίδη, προέδρου του συλλόγου δασκάλων και νηπιαγωγών της Βόνιτσας και εν ενεργεία δασκάλου σε σχολείο ορεινού χωριού της περιοχής. Εχει δημοσιεύσει φωτογραφία που αποδεικνύει ότι οι ταχύτητες του διαδικτύου στο σχολείο είναι πολύ χαμηλές και ουσιαστικά ακατάλληλες για τηλεκπαίδευση.
Τέτοιου είδους μηνύματα έρχονται-δυστυχώς-από όλη την Ελλάδα και όχι μόνο από τη Βονίτσα.
Εν τω μεταξύ σε σχολικό συγκρότημα της Αθήνας (73ο Δημοτικό και 49ο Νηπιαγωγείο) οι γονείς έφτασαν στο σημείο να κηρύξουν οι ίδιοι αποχή από την τηλεκπαίδευση λέγοντας χαρακτηριστικά ότι οι ενεργοποίησή για ένα διήμερο εξυπηρετεί μόνο επικοινωνιακές ανάγκες του Υπουργείου.
Όλο το κείμενο:
"Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 73ου Δημοτικού Αθηνών σε συνέχεια των ανακοινώσεων του Υπουργείου Υγείας για διεξαγωγή μαθημάτων μέσω τηλεκπαίδευσης το διήμερο μη λειτουργίας των σχολείων λόγω του κύματος κακοκαιρίας Ελπίς, δηλώνει την αντίθεσή του σε αυτή την πρακτική και προτρέπει εκπαιδευτικούς και γονείς να απέχουν από αυτή τη διαδικασία.
Η τηλεκπαίδευση ως μέσο διδασκαλίας έχει αποδειχθεί στην πράξη ως ακατάλληλη,ειδικά για τα παιδιά πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η ενεργοποίηση της για ένα διήμερο κακοκαιρίας είναι ανώφελη καθώς δεν θα προσφέρει τίποτα σε γνωστικό επίπεδο παρά μόνο μια επίφαση ενεργοποίησης του Υπουργείου Παιδείας για επικοινωνιακούς λόγους.
Τα μέτρα προστασίας μπροστά στην πανδημία δεν είναι τα ανοιχτά παράθυρα σε τμήματα με πάνω από 20 παιδιά, αλλά η αραίωση των τμημάτων, η ανάκληση των συγχωνεύσεων και συμπτύξεων τάξεων, η άμεση πρόσληψη εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά, η ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας, η δωρεάν παροχή μέσων προστασίας σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς και η αύξηση και πρόσβαση μαθητών/τριων και εκπαιδευτικών σε κινητές μονάδες διεξαγωγής τεστ του ΕΟΔY".